Profile uczestniczek

Eliza Pyciak Profil Elizy
4824
Sandra Mastalerz Profil Sandry
3898
Kasia Liberska Profil Kasi
2863
Asia Ruszczyk Profil Asi
2304
Dowiedz się więcej
30 Komentarzy

Tagi Anna Mucha Reebok Easytone trenning

Zaczynamy trenning z naszymi bohaterkami. Tylko 8 tygodni dzieli je od idelanej figury. Startujemy!

Jeśli również chcecie wytoczyć wojnę niechcianemu tłuszczykowi, ruszajcie z nami w 8 tygodniowy bój o zgrabną pupę i smukłe nogi. Poniżej prezentujemy Wam pierwszy trening, dzięki któremu wzmocnicie mięśnie oraz wyrzeźbicie brzuch i ramiona.

Co Wam będzie potrzebne? Hantle lub butelki napełnione wodą oraz oddzielna woda do poskromienia pragnienia. No to co, ruszamy?

Jak ćwiczymy, czyli system powtórzeń:

• Obwód x 3

• Jeden obwód to seria ćwiczeń – każde ćwiczenie wykonujemy w 15 powtórzeniach

• Ćwiczenia wykonujemy kolejno po sobie, bez przerwy pomiędzy nimi – po każdym obwodzie przerwa 2 minuty

 
1.    Wyciskanie z klatki piersiowej leżąc (hantle lub butelki) (x15)
(Połóż się na podłodze. Podczas wykonywania ćwiczenia staraj się wciskać odcinek lędźwiowy w podłogę mocno napinając mięśnie brzucha. Ciężarki prowadź tuż przed swoją klatką piersiową, a nie na wysokości oczu

Zaczynamy trenning z naszymi bohaterkami. Tylko 8 tygodni dzieli je od idelanej figury. Startujemy
2.    Przenoszenie ramion za głowę w leżeniu na plecach (hantle lub butelki) (x15)
(Podczas wykonywania ćwiczenia staraj się wciskać odcinek lędźwiowy w podłogę mocno napinając mięśnie brzucha. Największym błędem w tym ćwiczeniu jest odrywanie lędźwi od podłoża

Zaczynamy trenning z naszymi bohaterkami. Tylko 8 tygodni dzieli je od idelanej figury. Startujemy
3.    Przysiady (squady) (hantle lub butelki) (x15)
(Stań z nogami rozstawionymi na szerokość bioder. Uginając kolana staraj się biodra wypychać mocno do tyłu i pilnuj, żeby kolana nie wychodziły przed stopy. Schodząc w dół wysuń ciężarki przed siebie. Ręce powinny być ugięte w łokciach. )

Zaczynamy trenning z naszymi bohaterkami. Tylko 8 tygodni dzieli je od idelanej figury. Startujemy

Zaczynamy trenning z naszymi bohaterkami. Tylko 8 tygodni dzieli je od idelanej figury. Startujemy
4.    Unoszenie (wyciskanie) hantli nad głowę (hantle lub butelki) (x15)
(Aby lepiej stabilizować odcinek lędźwiowy możesz to ćwiczenie wykonywać w pozycji siedzącej z plecami mocno opartymi o krzesło. W pozycji stojącej stań w lekkim wykroku i pamiętaj o napięciu mięśni brzucha.)

Zaczynamy trenning z naszymi bohaterkami. Tylko 8 tygodni dzieli je od idelanej figury. Startujemy
5.    Rozpiętki w opadzie tułowia (hantle lub butelki) (x15)
(Stań w rozkroku na szerokość bioder. Ugnij kolana, pochyl mocno tułów i pilnuj żeby to ćwiczenie wykonywać przy prostych plecach. Postaraj się trzymać głowę w pozycji neutralnej tak, żeby nie wyginać szyi.)

Zaczynamy trenning z naszymi bohaterkami. Tylko 8 tygodni dzieli je od idelanej figury. Startujemy
6.    Wypady wykroczne
(W tym ćwiczeniu szczególną uwagę zwróć na technikę. Noga stojąca z przodu powinna stabilnie dotykać podłoża. Druga noga powinna być na tyle wysunięta do tyłu aby stała oparta na palcach. Ugnij teraz oba kolana i skup się, aby ruch wykonywany dokładnie w stronę podłogi. Największym błędem wykonywanym przez ćwiczących jest zbyt mocne wychylanie ciała do przodu, mocniejsze uginanie przedniej nogi , a co za tym idzie zbyt mocne wysuwanie kolana do przodu.)

Zaczynamy trenning z naszymi bohaterkami. Tylko 8 tygodni dzieli je od idelanej figury. Startujemy


Zaczynamy trenning z naszymi bohaterkami. Tylko 8 tygodni dzieli je od idelanej figury. Startujemy

7.    Uginanie przedramion (biceps) (hantle lub butelki) (x15)
(Stań z nogami lekko ugiętymi w kolanach. Unieś ciężarki poprzez ugięcie ręki w łokciu i powoli je opuść, aż do całkowitego wyprostowania łokci.)

Zaczynamy trenning z naszymi bohaterkami. Tylko 8 tygodni dzieli je od idelanej figury. Startujemy

Zaczynamy trenning z naszymi bohaterkami. Tylko 8 tygodni dzieli je od idelanej figury. Startujemy
8.    Prostowanie przedramion (triceps) leżąc (hantle lub butelki) (x15)
(W tym ćwiczeniu zwróć uwagę, żeby łokcie trzymać blisko głowy. Tak jak w poprzednim ćwiczeniu ruch wykonuj w pełnym zakresie ruchu.)

Zaczynamy trenning z naszymi bohaterkami. Tylko 8 tygodni dzieli je od idelanej figury. Startujemy

Zaczynamy trenning z naszymi bohaterkami. Tylko 8 tygodni dzieli je od idelanej figury. Startujemy
9.    Uginanie Ciała na boki (hantle lub butelki) (x15)
(postaraj się nie poruszać bodrami. Pracuje tylko górna część ciała)

Zaczynamy trenning z naszymi bohaterkami. Tylko 8 tygodni dzieli je od idelanej figury. Startujemy
10.    Wspięcia na palce (x15)
(Stań z nogami stojącymi blisko siebie. Mocno wspinaj się na palce. Postaraj się nie stawiać pięt na podłodze podczas całej serii wykonywanego ćwiczenia.)

Zaczynamy trenning z naszymi bohaterkami. Tylko 8 tygodni dzieli je od idelanej figury. Startujemy

Zaczynamy trenning z naszymi bohaterkami. Tylko 8 tygodni dzieli je od idelanej figury. Startujemy
11.     Unoszenie zgiętej nogi w kolanie w stronę sufitu, w podporze na łokciach (spięcia pośladków)
(Połóż się na podłodze w podporze na łokciach i kolanach. Noga w kolanie powinna być zgięta pod kątem prostym. Wykonując ćwiczenia spinaj brzuch i zwróć uwagę, żeby odcinek lędźwiowy nie zapadał się.)

Zaczynamy trenning z naszymi bohaterkami. Tylko 8 tygodni dzieli je od idelanej figury. Startujemy
12.    Spięcia brzucha w pozycji leżącej (ręce splecione pod głową) (prosty x15, skos 15x P, 15xL)
(Pamiętaj, żeby nie przyciągać brody do mostka. Wydychaj powietrze kiedy spinasz mięśnie i wychodzisz do góry. Postaraj się unosić za każdym razem łopatki. Dzięki temu brzuchy będą dużo bardziej efektywne.)

Zaczynamy trenning z naszymi bohaterkami. Tylko 8 tygodni dzieli je od idelanej figury. Startujemy

Zaczynamy trenning z naszymi bohaterkami. Tylko 8 tygodni dzieli je od idelanej figury. Startujemy
13.    Trucht w miejscu (1 min)

Zaczynamy trenning z naszymi bohaterkami. Tylko 8 tygodni dzieli je od idelanej figury. Startujemy

Juz za tydzień kolejna poracji ćwiczeń!

 

 

 

Dodaj zdjęcia do komentarza (maksymalnie 5 zdjęć).

Dozwolone formaty plików to: jpg, png, gif do 20MB.

Wybierz zdjęcia
qwe13

qwe13 | | Zgłoś | Odpowiedz

te 3 blogerki mają idealną figurę!!!! Wam się w głowie przewraca i ten chwyt marketingowy Wam się nie udał... każdy np. na pingerze smieje sie z tej Waszej chorej akcji...

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

W takiej akcji powinny brać normalnie dziewczyny a nie takie szczupłe co nie maja co spalać

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

Kogo oni wybrał brak słów

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

Przecież one juz mają idealną figurę

goosc

goosc | | Zgłoś | Odpowiedz

najśmieszniejsza ta Eliza jest... ona chce wymodelować pośladki hahaha no baa te buty są przecież stworzone do tego :)

airam91

airam91 | | Zgłoś | Odpowiedz

Fakt faktem że te 3 blogerki - owszem lubie i szanuje ale noszą rozmiar XS-S... A co mam powiedziec np. ja rozmiar 44-46? Dlaczego nie poproszono do akcji pełniejszych dziewczyn? Czyżby już u takich to nie działało??

julia 663

julia 663 | | Zgłoś | Odpowiedz

dziewczyny mama te buciki od prawie 1,5 roku i to 2 pary zarównoa adidasy jaki letnie japonki, rzeczywiście są bardzo wygodne właściwie ich nie czuć na stopach....ale czy mają jakikolwiek wpływ na modelowanie pupy....nie wiem

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

A ja uwazam ze wybrali bardzo dobrze!
Co z tego ze sa szczuple?! to co to znaczy ze nie moga cwiczyc?! I wymagac wiecej od swojego ciala?
Tez nosze rozmiar S i wole ogladac takie dziewczyny i cwiczenia dla nich , a nie tzw "normalne dziewczyny".
jak ktos jst szczuply i chce cwiczyc to nie jest noramlny?!
dajcie spokoj
ruszcie sie na silownie a nie klepiecie ciagle w klawiature
Na silownie!!!

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

Mam 180 cm waze niecale 60 kg i uwiecie mi mam co redukowac!!!! moze i wygladam szczuplo ale mam mam okropny celulit i rozlazle uda, mozna byc szczuplym i cwiczyc

0lciaa

0lciaa | | Zgłoś | Odpowiedz

Super ćwiczenia, przed sekundą wypróbowane :) Czekam na kolejną część :) Pozdrawiam!

Ag

Ag | | Zgłoś | Odpowiedz

Nie rozumiem oburzenia jawno-szczupłych komentatorek. Przecież nikt nie zabrania tu nikomu szczupłemu ćwiczyć. Problem polega na tym,że chyba ciężko ocenić zmiany w ciele kogoś, kto ma i tak idealną figurę. Fajnie widać rezultat jak ktoś ma lekki brzuszek i po 8 tygodniach totalnie płaski. Eh..grunt, że ktoś znalazł pole do dowartościowania się.

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

skąd wiadomo, że nie mają czego spalać i co chcą osiągnąć? Z ich profilów, BMI dużo poniżej normy - każda z nim ma sporą niedowagę, z zawartości tkanki tłuszczowej - każda z nim ma ją dużo poniżej normy, z ich zdjęć w bikini zamieszczanych na blogach... Hasłem przewodnim akcji jest spalanie tkanki tłuszczowej tylko co tu spalać w przypadku tych 3 dziewczyn? Zdrowa dieta, ruch, modelowanie czy ujędrnianie ciała oczywiście ale błagam nie redukcja tkanki tłuszczowej i walka o idealną figurę bo taką to one już mają i to wcale nie dzięki takim czy innym butom... Tak przy okazji to kto tu mówi, ze osoby szczupłe nie mogą chodzić na siłownię?

b.

b. | | Zgłoś | Odpowiedz

Racja ze nie maja czego redukowac, wszystkie maja niedowage. Ale jezeli juz mam na kogos zaglosowac to wybieram Kasie bo jako jedyna przyznaje ze jest za chuda i chce przytyc!

ZuZuZu

ZuZuZu | | Zgłoś | Odpowiedz

b. masz racje zta niedowaga ale wiesz? ja ostatnio zrobilam sobie test BMI gdzie wpisujesz wzrost i przy moim wzroście 169 cm i wadze 53 kg też wychodzi mi niedowaga ;) troche się podbudowalam;) i myslę ze przy tych blogerkach to tak samo jest że gdyby wazyły zgodnie ze wzrostem czulyby się troche jak to kobiety "grube";) rozumiesz mnie;)

Aga

Aga | | Zgłoś | Odpowiedz

Dziewczynom zycze powodzenia w osiagnieciu celu :)
A buty jak dla mnie porazka,po paru godzinach nie czuje stop a tak sie cieszylam ze beda mega wygodne :/

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

W KOŃCU KTOŚ MĄDRZE PODCHODZI DO TEMATU !! BRAWO :)

Tamarara

Tamarara | | Zgłoś | Odpowiedz

Ja mam szare Easytony, są wygodne, dlatego je kupiłam nie żeby reformować pupę... Dziewczyny Kobiety! bez wysiłku nie będziecie miały zgrabnych pośladków, a nie zapewnią wam tego na pewno buty ;)
Jedno pytanie, jak je prać? bo już 3 miesiące w nich chodzę, a wiem że łatwo je zniszczyć piorąc...

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

Ale żal...one nie mają czego zrzucać,figury idealne...

XL:-)

XL:-) | | Zgłoś | Odpowiedz

To prawda nie ważne jak wyglądzasz, zawsze masz nad czym pracować, ale fakt jest faktem dlaczego wśród nich nie ma dziewczyny o pełniejszych kształtach, Ja nosze rozmiar 46- jestem bardzo wysportowana, nie mam celulitu, ale brzuch .......upssssss:-( Może ja się zgłosze do następnej akcji, zobaczymy co mi poradzicie:-) Pozdrawiam. Wszystkie S, XS ORAZ XXL:-)