Profile uczestniczek

Eliza Pyciak Profil Elizy
4824
Sandra Mastalerz Profil Sandry
3898
Kasia Liberska Profil Kasi
2863
Asia Ruszczyk Profil Asi
2304
Dowiedz się więcej
2 Komentarze

Tagi Anna Mucha Reebok Easytone trenning

Idealna sylwetka - trening na trzeci tydzień

Rozpoczynamy kolejny, trzeci tydzień akcji (Poprzednie: tydzień I, tydzień II).

Poniżej przedstawiamy ćwiczenia, do których jak poprzednio będzie Wam potrzebna jedynie motywacja, ciężarki lub butelki z wodą oraz woda mineralna do picia podczas treningu.

1. Rozpiętki w leżeniu na plecach (x15)
(Połóż się na plecach. Ręce unieś wysoko przed siebie. Powoli opuszczaj ręce do boków, utrzymując cały czas ten sam kąt ugięcia w łokciach. Wykonuj wydech kiedy unosisz ciężarki.

Idealna sylwetka - trening na trzeci tydzień

Idealna sylwetka - trening na trzeci tydzień

2. Przysiad sumo (nogi szeroko, stopy skierowane na zewnątrz) (x15)
(Stań z nogami szeroko rozstawionymi. Palce skieruj na zewnątrz. Pilnuj aby kolana rozchodziły się również na zewnątrz nie do przodu.)

Idealna sylwetka - trening na trzeci tydzieńIdealna sylwetka - trening na trzeci tydzień

3. W pozycji leżącej opuszczanie na przemienne nóg (ręce wzdłuż ciała)
(Połóż się na plecach z rękami wzdłuż ciała. Opuszczaj raz prawą, raz lewą nogę pamiętając, aby mocno spinać mięśnie brzucha i nie pozwolić, aby lędźwie oderwały się od ziemi.)

Idealna sylwetka - trening na trzeci tydzieńIdealna sylwetka - trening na trzeci tydzieńIdealna sylwetka - trening na trzeci tydzieńIdealna sylwetka - trening na trzeci tydzień

4. Trucht w miejscu (1minuta)

Idealna sylwetka - trening na trzeci tydzieńIdealna sylwetka - trening na trzeci tydzieńIdealna sylwetka - trening na trzeci tydzień

5. Uginanie naprzemienne przedramion (biceps) (15x p, 15x l)
(Stań z nogami lekko ugiętymi w kolanach. Unieś ciężarki poprzez ugięcie ręki w łokciu i powoli je opuść, aż do całkowitego wyprostowania łokci.)

Idealna sylwetka - trening na trzeci tydzieńIdealna sylwetka - trening na trzeci tydzieńIdealna sylwetka - trening na trzeci tydzień

6. Wspięcia na palce (łydka) (x15)
(Stań z nogami stojącymi blisko siebie. Mocno wspinaj się na palce. Postaraj się nie stawiać pięt na podłodze podczas całej serii wykonywanego ćwiczenia.)

Idealna sylwetka - trening na trzeci tydzieńIdealna sylwetka - trening na trzeci tydzień

7. Spięcia brzucha z nogami uniesionymi do góry
(Połóż się na plecach i podnieś nogi pionowo do góry. Ręce spleć za głową. Staraj się trzymać nogi wyprostowane lub lekko ugięte w kolanach. Spinając mięśnie brzucha podnoś łopatki i staraj się wychodzić mocno do góry.)

Idealna sylwetka - trening na trzeci tydzieńIdealna sylwetka - trening na trzeci tydzieńIdealna sylwetka - trening na trzeci tydzień

8. Trucht w miejscu (1minuta)

Idealna sylwetka - trening na trzeci tydzieńIdealna sylwetka - trening na trzeci tydzieńIdealna sylwetka - trening na trzeci tydzień

9. Unoszenie ramion bokiem (x15)
( Stań wyprostowany z nogami lekko ugiętymi w kolanach. Unoś ciężarki bokiem do wysokości barków. Wykonuj ruch z rękami lekko ugiętymi w łokciach.)

Idealna sylwetka - trening na trzeci tydzieńIdealna sylwetka - trening na trzeci tydzień

10.Odwodzenie nóg do boku (15x p, 15x l)
(Podczas wykonywania tego ćwiczenia ugnij delikatnie w kolanie tą nogę na której stoisz. Pamiętaj aby mocno spinać mięśnie brzucha i unikać zbytniego wyginania odcinka lędźwiowego.)

Idealna sylwetka - trening na trzeci tydzieńIdealna sylwetka - trening na trzeci tydzieńIdealna sylwetka - trening na trzeci tydzień

11.Spięcia brzucha (pulsowanie przez 15 sek)
(Wykonując to ćwiczenie unieś łopatki i nie opuszczaj ich przez 15 sekund mocno spinając mięśnie brzucha. Pamiętaj o odstępie pomiędzy brodą i mostkiem.)

Idealna sylwetka - trening na trzeci tydzieńIdealna sylwetka - trening na trzeci tydzień

12. Trucht w miejscu (1minuta)

Idealna sylwetka - trening na trzeci tydzieńIdealna sylwetka - trening na trzeci tydzieńIdealna sylwetka - trening na trzeci tydzień

Dodaj zdjęcia do komentarza (maksymalnie 5 zdjęć).

Dozwolone formaty plików to: jpg, png, gif do 20MB.

Wybierz zdjęcia
gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

a gdzie indziej można odwodzić jak nie do boku?

Zainspirowany

Zainspirowany | | Zgłoś | Odpowiedz

Gość, zapytaj lepiej jak można wykonać trucht w miejscu podnosząc sobie tętno do około 60 - 70 % hr max. Ale, Reebok cuda czyni z kobietami ;)
Tylko kibicować, więcej pacjentów dla osób zajmujących się kinezyterapią.