Profile uczestniczek

Eliza Pyciak Profil Elizy
4824
Sandra Mastalerz Profil Sandry
3898
Kasia Liberska Profil Kasi
2863
Asia Ruszczyk Profil Asi
2304
Dowiedz się więcej
0 Komentarzy

Tagi Anna Mucha Reebok Easytone trenning

Idealna sylwetka - trening na szósty tydzień

Przed Wami ćwiczenia na kolejny, już szósty tydzień (poprzednie : tydzień I, tydzień II, tydzień III, tydzień IV, tydzień V). Jak zwykle będzie Wam potrzebna jedynie motywacja, ciężarki lub butelki z wodą oraz woda mineralna do picia podczas treningu.

1. Unoszenie ramion bokiem (x15)

(Stań wyprostowany z nogami lekko ugiętymi w kolanach. Unoś ciężarki bokiem do wysokości barków. Wykonuj ruch z rękami lekko ugiętymi w łokciach.)

Idealna sylwetka - trening na szósty tydzieńIdealna sylwetka - trening na szósty tydzień

2. Martwy ciąg (x15)

(Stan w rozkroku na szerokość bioder i powoli opuszczaj tułów pilnując, aby prze całe ćwiczenie plecy były wyprostowane. Kolana mogą być minimalnie ugięte. Pamiętaj o prostych plecach.)

Idealna sylwetka - trening na szósty tydzieńIdealna sylwetka - trening na szósty tydzień

3. Spięcia brzucha  w tempie 3 puls – na 3 ręce wysuwamy daleko przed siebie

Idealna sylwetka - trening na szósty tydzieńIdealna sylwetka - trening na szósty tydzieńIdealna sylwetka - trening na szósty tydzień

4. Uginanie przedramion wysuniętych do przodu (x15)

( Ćwiczenie wykonuj jak klasyczne uginanie przedramion, z tą różnicą, że obie ręce skieruj przed siebie. Ta wersja jest cięższa niż klasyczne ćwiczenie na biceps.)

Idealna sylwetka - trening na szósty tydzieńIdealna sylwetka - trening na szósty tydzień

5. Trucht w miejscu (1 minuta)

Idealna sylwetka - trening na szósty tydzieńIdealna sylwetka - trening na szósty tydzieńIdealna sylwetka - trening na szósty tydzień

6. Przenoszenie ciężarków w prawo i w lewo z rotacją tułowia (10x w prawo, 10x w lewo)

(Stojąc w rozkroku na szerokość bioder wyprostuj ręce do boku i wykonaj rotacje tułowia. Pamiętaj, aby lekko ugiąć nogi w kolanach.)

Idealna sylwetka - trening na szósty tydzieńIdealna sylwetka - trening na szósty tydzieńIdealna sylwetka - trening na szósty tydzień

7. Przysiad  połączony ze wspięciem na palce (x15)

Idealna sylwetka - trening na szósty tydzieńIdealna sylwetka - trening na szósty tydzieńIdealna sylwetka - trening na szósty tydzień

8. W klęku podpartym unoszenie rąk i nóg na przemian (10 razy prawa ręka + lewa noga, 10 x lewa ręka +prawa noga)

(W tym ćwiczeniu zwróć uwagę aby mocno spiąć brzuch co ustabilizuje odcinek lędźwiowy kręgosłupa.)

Idealna sylwetka - trening na szósty tydzieńIdealna sylwetka - trening na szósty tydzieńIdealna sylwetka - trening na szósty tydzieńIdealna sylwetka - trening na szósty tydzieńIdealna sylwetka - trening na szósty tydzień

9. Trucht w miejscu (1 minuta)

Idealna sylwetka - trening na szósty tydzieńIdealna sylwetka - trening na szósty tydzieńIdealna sylwetka - trening na szósty tydzień

10. Spięcia brzucha z nogami w górze (x15)

Idealna sylwetka - trening na szósty tydzieńIdealna sylwetka - trening na szósty tydzieńIdealna sylwetka - trening na szósty tydzień

11. W pozycji pompki utrzymanie ciała w linii prostej (15 sek)

Idealna sylwetka - trening na szósty tydzieńIdealna sylwetka - trening na szósty tydzień

12. Trucht w miejscu (1 minuta)

Idealna sylwetka - trening na szósty tydzieńIdealna sylwetka - trening na szósty tydzieńIdealna sylwetka - trening na szósty tydzień

Autor: Wei

Dodaj zdjęcia do komentarza (maksymalnie 5 zdjęć).

Dozwolone formaty plików to: jpg, png, gif do 20MB.

Wybierz zdjęcia