Profile uczestniczek

Eliza Pyciak Profil Elizy
4824
Sandra Mastalerz Profil Sandry
3898
Kasia Liberska Profil Kasi
2863
Asia Ruszczyk Profil Asi
2304
Dowiedz się więcej
17 Komentarzy

Tagi trenning easytone Anna Mucha

Idealna sylwetka - trening na siódmy tydzień

Przed Wami ćwiczenia na siódmy tydzień akcji (poprzednie : tydzień I, tydzień II, tydzień III, tydzień IV, tydzień V, tydzień VI). Jak zwykle będzie Wam potrzebna jedynie motywacja, ciężarki lub butelki z wodą oraz woda mineralna do picia podczas treningu.

1. Pompki w podporze na kolanach

(W podporze na kolanach, dłonie połóż skierowane przed siebie na szerokość około 30 cm więcej niż szerokość własnych barków. Wykonując pompkę schodź w dół do osiągnięcia kąta prostego w łokciu. Pilnuj, żeby Twoje biodra się nie zapadały. Trzymaj mocno spięty brzuch.)

Idealna sylwetka - trening na siódmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na siódmy tydzień

2. Przysiady z hantlami (squady) +  unoszenie naprzemienne kolan (15x l,15x p)

Idealna sylwetka - trening na siódmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na siódmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na siódmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na siódmy tydzień

3. Rozpiętki w opadzie tułowia (hantle lub butelki) (x15)

Idealna sylwetka - trening na siódmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na siódmy tydzień

4. Wypady (odstawianie nóg do tyłu) + uginanie przedramion (hantle lub butelki) (x15)

Idealna sylwetka - trening na siódmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na siódmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na siódmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na siódmy tydzień

5. Krążenia ciężarkiem nad głową (15x w prawo, 15x w lewo)
(W ćwiczeniu tym ugnij kolana i spinaj brzuch. Krążenia ciężarem wykonuj jak najbliżej głowy.)

Idealna sylwetka - trening na siódmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na siódmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na siódmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na siódmy tydzień

6. Prostowanie przedramion (triceps) siedząc na krześle

Idealna sylwetka - trening na siódmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na siódmy tydzień

7. Odwodzenie nogi w bok stojąc (odwodziciel uda, pośladek) z hantlami wysuniętymi przed siebie (15x prawa noga, 15x lewa noga)

Idealna sylwetka - trening na siódmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na siódmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na siódmy tydzień

8. W podporze na dłoniach, przyciąganie kolan do klatki piersiowej (prosty + skos)

Idealna sylwetka - trening na siódmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na siódmy tydzień

9. Martwy ciąg (x15) ( z hantlami lub butelkami)
(Stan w rozkroku na szerokość bioder i powoli opuszczaj tułów pilnując, aby prze całe ćwiczenie plecy były wyprostowane. Kolana mogą być minimalnie ugięte. Pamiętaj o prostych plecach.)

Idealna sylwetka - trening na siódmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na siódmy tydzień

10.Uderzenie drwala (skośny brzucha) trzymając w ręku hantlę lub butelkę w wodą
(Stojąc w rozkroku na szerokość bioder ugnij kolana i wykonuj ruch tak jakbyś rąbała drewno. Wykonaj zamach, a następnie opuść ciężarek. Pamiętaj o mocnym spięciu brzucha.

Idealna sylwetka - trening na siódmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na siódmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na siódmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na siódmy tydzień

11.W pozycji leżącej opuszczanie na przemienne nóg (ręce wzdłuż ciała)

Idealna sylwetka - trening na siódmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na siódmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na siódmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na siódmy tydzień

12. Unoszenie bioder w leżeniu na plecach (pośladek) (x15)

Idealna sylwetka - trening na siódmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na siódmy tydzień

Autor: Wei

Dodaj zdjęcia do komentarza (maksymalnie 5 zdjęć).

Dozwolone formaty plików to: jpg, png, gif do 20MB.

Wybierz zdjęcia
wac

wac | | Zgłoś | Odpowiedz

dobra sprawa ale jak stracic brzuch

gosciuwa

gosciuwa | | Zgłoś | Odpowiedz

Ale to ciacho to tyczy sie tego Pana czy Tej Pani

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

fajne, dobre dla pań; facetom jednak poleciłbym coś mocniejszego, te ćwiczenia na rozgrzewkę mogą być, a żeby stracić brzuch to absolutnie zero cukru, piwska, żadnych potraw do odgrzewania, broń Boże chipsy. Należy jeść często (5 razy w ciągu dnia o regularnych porach) ale racjonalnie, nie za dużo i nie byle co - jak najwięcej warzyw, owoców, jaj, chudego mięsa, kasz i ewentualnie w niedużych ilościach pieczywo ale pełnoziarniste. No i oczywiście ćwiczenia, raz na 2-3 dni minimum 40 minut ciągłego biegu, trochę brzuszków i ogólnej gimnastyki. Działa, sprawdziłem na sobie 14 kg w ok. 60 dni. Najważniejsza jest uczciwość i siła woli.

Alan tate prawdę powie

Alan tate prawdę powie | | Zgłoś | Odpowiedz

Po wykananiu tej serii rozgrzewkowej należy przejść do treningu właściwego! bo chyba nikt nie wierzy że ywkonując takie śmieszne i lekkie ćwiczonka wyrobi sylwetkę xD

serio

serio | | Zgłoś | Odpowiedz

gościu od zdrowego żywienia... :)
Jakie 5 posiłków w ciągu dnia? wystarczy 3 - śniadanie, obiad i ewentualnie kolacja.
Poza tym wszystko ok ale nie w nadmiarze. Cukier ograniczyć. Wiadomo że nie jest zdrowy, ale z drugiej strony mało co dzisiaj jest zdrowe. Wiele rzeczy ma konserwanty, emulgulatory itp. tego osoba o małej zasobności portfela nie przeskoczy. Zdrowa żywność jest mega droga. Cwiczyć trzeba regularnie - najlepiej codziennie, a nie regularnie co miesiąc :)
Ja robie od lat pomki, jem chipsy (bez przesady ale pozwalam sobie tylko na solone :) ), poza tym nie jem mięsa wogóle, ryb i jajek. Głównie warzywa, a chleb to najczęściej razowy - biały zalepia kichy i przez to rozregulowuje wypróżnianie a prawidłowe wyprużnianie odbywa się codziennie. Pije soki z sokowirówki pare razy tygodniowo. Trzeba pamiętać aby nawadniać organizm wodą najbardziej przyswajalną tj. jak włąśnie pochodząca z owoców woda. Żadna Coca cola itp. Lepiej wodę mineralną Muszyniankę która ma jakies wartości w sobie.
Resztę musisz sam do siebie dobrać człowieczku :). Odżywiać się rozsądnie.

profesorArbuz

profesorArbuz | | Zgłoś | Odpowiedz

jak ja mam wyglądać tak jak ty to ja pierdole te ćwiczenia
żresz coś czasem? czy tylko skacześz z 4 kg w rączce?

t

t | | Zgłoś | Odpowiedz

Autor Wei sie nauczy poprawnie opisywać ćwicenia i je wykonywać!!!

pwn28

pwn28 | | Zgłoś | Odpowiedz

no już wyobrażam sobie ten jego wypięty tyłeczek jak się na mnie nadziewa... hmmm... ;-)

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

fakt niezle przypakowal

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

Jeszcze tylko walka z Najmanem i bedzie slawny.

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

to jest fajna sylwetka haha on wyglada jak szczypiorek

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

"gościu od zdrowego żywienia... :)
Jakie 5 posiłków w ciągu dnia? wystarczy 3 - śniadanie, obiad i ewentualnie kolacja.
Poza tym wszystko ok ale nie w nadmiarze. Cukier ograniczyć. Wiadomo że nie jest zdrowy, ale z drugiej strony mało co dzisiaj jest zdrowe. Wiele rzeczy ma konserwanty, emulgulatory itp. tego osoba o małej zasobności portfela nie przeskoczy. Zdrowa żywność jest mega droga. Cwiczyć trzeba regularnie - najlepiej codziennie, a nie regularnie co miesiąc :)
Ja robie od lat pomki, jem chipsy (bez przesady ale pozwalam sobie tylko na solone :) ), poza tym nie jem mięsa wogóle, ryb i jajek. Głównie warzywa, a chleb to najczęściej razowy - biały zalepia kichy i przez to rozregulowuje wypróżnianie a prawidłowe wyprużnianie odbywa się codziennie. Pije soki z sokowirówki pare razy tygodniowo. Trzeba pamiętać aby nawadniać organizm wodą najbardziej przyswajalną tj. jak włąśnie pochodząca z owoców woda. Żadna Coca cola itp. Lepiej wodę mineralną Muszyniankę która ma jakies wartości w sobie.
Resztę musisz sam do siebie dobrać człowieczku :). Odżywiać się rozsądnie."

Następny wegetarianin... Ogarnijcie się z tym mięsem :) A co do białego chleba, jem codziennie i sram kilka razy dziennie i jakoś kich nie zalepia :) Przez te swoje warzywka się nie możesz wypróżnić ;)
Pozdro.

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

Oooo.... czyżby był to trener reebok university?Pzdr.

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

ćwiczę pompki codziennie, lubię piwo a chipsy są dla @, nikomu nie zaszkodzi 35min treningu co dzień, wody nie lubię ale piję bo znam kilka osób które zmarły na niewydolność nerek, woda pomaga i piwo od czasu do czasu,

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

Prezciez toc to kurwa jakis fafiur jest na tych zdjeciach :D
Gdzie tu fajna sylwetka?bo ja nie widze:P

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

Z pewnoscia tym czyms wyrobicie sylwetke.....heheh powodzenia zycze. Chciecie spalic tłuszcz to niestety....aeroby, aeroby i jeszcze raz aeroby + dieta. Bez tego mozecie sobie machac tymi hantelkami do usranej smierci. Swoja droga polecam zainteresować się crossfitem. W wiekszych miastach powstalo sporto tego typu aktywnosci. W sieci mozna znalezc filmiki ale spokojnie tam pokazuja ludzi cwiczacych po pare lat. poczatki sa trudne ale efekty oszałamiające.