Profile uczestniczek

Eliza Pyciak Profil Elizy
4824
Sandra Mastalerz Profil Sandry
3898
Kasia Liberska Profil Kasi
2863
Asia Ruszczyk Profil Asi
2304
Dowiedz się więcej
5 Komentarzy

Tagi Anna Mucha Reebok Easytone trenning

Idealna sylwetka - trening na piąty tydzień

Kolejny tydzień ćwiczeń przed nami (Poprzednie ćwiczenia: tydzień I, tydzień II, tydzień III, tydzień IV). Podobnie jak zwykle  będzie Wam potrzebna jedynie motywacja, ciężarki lub butelki z wodą oraz woda mineralna do picia podczas treningu.

1. Uginanie przedramion połączone z wyciskaniem sztangielek nad głowę (x15)

(Jest to ćwiczenie łączące pracę bicepsu z barkami. Najpierw ugnij przedramię a następnie wyciśnij ciężarki nad głowę.)

Idealna sylwetka - trening na piąty tydzieńIdealna sylwetka - trening na piąty tydzieńIdealna sylwetka - trening na piąty tydzieńIdealna sylwetka - trening na piąty tydzień

2. Przysiad połączony z podnoszeniem kolan na przemian (x15)

(Stań z nogami rozstawionymi na szerokość bioder. Uginając kolana staraj się biodra wypychać mocno do tyłu i pilnuj, żeby kolana nie wychodziły przed stopy. Schodząc w dół wysuń ciężarki przed siebie. Ręce powinny być ugięte w łokciach. Wychodząc w górę na zmianę unoś ugiętą nogę w kolanie. Raz prawą, raz lewą.)

Idealna sylwetka - trening na piąty tydzieńIdealna sylwetka - trening na piąty tydzieńIdealna sylwetka - trening na piąty tydzieńIdealna sylwetka - trening na piąty tydzień

3. Trucht w miejscu (1 minuta)

Idealna sylwetka - trening na piąty tydzieńIdealna sylwetka - trening na piąty tydzieńIdealna sylwetka - trening na piąty tydzień

4. Uginanie przedramion połączone z unoszeniem ramion do boku (x15)

(Najpierw ugnij i wyprostuj ręce w łokciach, a następnie unieś je do boku. Całą sekwencję powtórz 15 razy)

Idealna sylwetka - trening na piąty tydzieńIdealna sylwetka - trening na piąty tydzieńIdealna sylwetka - trening na piąty tydzieńIdealna sylwetka - trening na piąty tydzieńIdealna sylwetka - trening na piąty tydzień

5. Spięcia brzucha z naprzemiennym wyciąganiem ramion w przód (x15)

(Leżąc na plecach z rękami splecionymi za głową, spinaj mięśnie brzucha jednocześnie prostując przed sobą raz prawą, raz lewą rękę.)

Idealna sylwetka - trening na piąty tydzieńIdealna sylwetka - trening na piąty tydzieńIdealna sylwetka - trening na piąty tydzieńIdealna sylwetka - trening na piąty tydzieńIdealna sylwetka - trening na piąty tydzień

6.Trucht w miejscu (1 minuta)

Idealna sylwetka - trening na piąty tydzieńIdealna sylwetka - trening na piąty tydzieńIdealna sylwetka - trening na piąty tydzień

7. Przysiad połączony z unoszeniem ramion przed siebie (x15)

(Wykonuj przysiad z rękami wyciągniętymi przed siebie.)

Idealna sylwetka - trening na piąty tydzieńIdealna sylwetka - trening na piąty tydzień

8. W pozycji stojącej przejście do pozycji wagi i powrót do pozycji wyjściowej (x15)

(Z pozycji stojącej pochyl tułów, jednocześnie wysuwając ręce do przodu i jedną nogę do tyłu… Przytrzymaj chwilę ciało w tej pozycji i wróć do wyjściowe. Następnie zrób to samo zmieniając nogi.)

Idealna sylwetka - trening na piąty tydzieńIdealna sylwetka - trening na piąty tydzieńIdealna sylwetka - trening na piąty tydzieńIdealna sylwetka - trening na piąty tydzień

9.Trucht w miejscu (1 minuta)

Idealna sylwetka - trening na piąty tydzieńIdealna sylwetka - trening na piąty tydzieńIdealna sylwetka - trening na piąty tydzień

10. Spięcia brzucha (pulsowanie) (15 sek)

Idealna sylwetka - trening na piąty tydzieńIdealna sylwetka - trening na piąty tydzień

11. W leżeniu na plecach (nogi w górze ugięte w kolanach, przenoszenie nóg w prawą i lewą stronę (po 10 na każdą stronę)

(W leżeniu na plecach rozłóż ręce na boki i unieś nogi zgięte w kolanach. Powoli przenoś obie nogi raz na jedną stronę, raz na drugą. Zwróć owagę żeby łopatki nie odrywały się od podłogi.)

Idealna sylwetka - trening na piąty tydzieńIdealna sylwetka - trening na piąty tydzieńIdealna sylwetka - trening na piąty tydzieńIdealna sylwetka - trening na piąty tydzień

12. Unoszenie bioder w leżeniu na plecach (pośladek) (x15)

(W leżeniu na plecach, połóż ręce wzdłuż ciała. Unoś i opuszczaj biodra spinając pośladki. Biodra unoś do wysokości, na której wraz z resztą ciała będą tworzyły linię prostą.)

Idealna sylwetka - trening na piąty tydzieńIdealna sylwetka - trening na piąty tydzień

Autor: Wei

Dodaj zdjęcia do komentarza (maksymalnie 5 zdjęć).

Dozwolone formaty plików to: jpg, png, gif do 20MB.

Wybierz zdjęcia
berta

berta | | Zgłoś | Odpowiedz

mam chore nogi i jak mam ćwiczyć

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

12 tygodni temu urodziłam dziecko.Jakie ćwiczenia mogę wykonywać żeby zgubić brzuch po ciąży?

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

wiesz ja po urodzeniu zaczełam ćwiczyc jakos tak po 10 tygodniach ale pytałam lekarza czy moge....i zaczełam od robienia brzuszków...tu widziałam jakies takie ćwiczenia to spróbuj...ta 4 blogerka tez po porodzie to myslę ze mozesz cwiczyć te zestawy podawane. no i powodzenia:)