Profile uczestniczek

Eliza Pyciak Profil Elizy
4824
Sandra Mastalerz Profil Sandry
3898
Kasia Liberska Profil Kasi
2863
Asia Ruszczyk Profil Asi
2304
Dowiedz się więcej
0 Komentarzy

Tagi trenning easytone Anna Mucha

Idealna sylwetka - trening na ósmy tydzień

Przed Wami ćwiczenia na ósmy tydzień akcji (poprzednie : tydzień I, tydzień II, tydzień III, tydzień IV, tydzień V, tydzień VI, tydzień VII). Jak zwykle będzie Wam potrzebna jedynie motywacja, ciężarki lub butelki z wodą oraz woda mineralna do picia podczas treningu.

1.  Wyciskanie klatki piersiowej leżąc (obciążeniem mogą być butelki z wodą – najlepiej co najmniej 0,7 litra) (x15)

Idealna sylwetka - trening na ósmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na ósmy tydzień

2. Wspięcia na palce (x15)

Idealna sylwetka - trening na ósmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na ósmy tydzień

3. Przysiady (squady) (x15)

Idealna sylwetka - trening na ósmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na ósmy tydzień

4. Wiosłowanie w opadzie (podchwyt) z hantlami lub butelkami z wodą (x15)

Idealna sylwetka - trening na ósmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na ósmy tydzień

5. Odwodzenie nogi w tył (15x p, 15x l)

Idealna sylwetka - trening na ósmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na ósmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na ósmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na ósmy tydzień

6. Wypady wykroczne (po 15 na stronę)

Idealna sylwetka - trening na ósmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na ósmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na ósmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na ósmy tydzień

7. Uginanie przedramion (biceps) (hantle lub butelki) (x15)

Idealna sylwetka - trening na ósmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na ósmy tydzień

8. Prostowanie przedramion w opadzie tułowia (triceps) (x15)

Idealna sylwetka - trening na ósmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na ósmy tydzień

9. Unoszenie hantli nad głowę siedząc (wyciskanie) (x15)

Idealna sylwetka - trening na ósmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na ósmy tydzień

10. Wspięcia na palce w pozycji wykrocznej (x15)

Idealna sylwetka - trening na ósmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na ósmy tydzień

11. Unoszenie hantli przed siebie (hantle lub butelki) (x15)

Idealna sylwetka - trening na ósmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na ósmy tydzień

12. Odwodzenie nogi w bok (15x p, 15x l)

Idealna sylwetka - trening na ósmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na ósmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na ósmy tydzień

13. Unoszenie zgiętej nogi w podporze na łokciach (pośladek) (15x p, 15x l)

Idealna sylwetka - trening na ósmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na ósmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na ósmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na ósmy tydzień

14. Spięcia brzucha w leżeniu na plecach (nogi w górze + ciężarek przed sobą) (x20)

Idealna sylwetka - trening na ósmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na ósmy tydzień

15. Spięcia brzucha po skosie z naprzemiennym unoszeniem kolan (x15 na każdą stronę)

Idealna sylwetka - trening na ósmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na ósmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na ósmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na ósmy tydzieńIdealna sylwetka - trening na ósmy tydzień

Autor: Wei

Dodaj zdjęcia do komentarza (maksymalnie 5 zdjęć).

Dozwolone formaty plików to: jpg, png, gif do 20MB.

Wybierz zdjęcia