Profile uczestniczek

Eliza Pyciak Profil Elizy
4824
Sandra Mastalerz Profil Sandry
3898
Kasia Liberska Profil Kasi
2863
Asia Ruszczyk Profil Asi
2304
Dowiedz się więcej
0 Komentarzy

Tagi sylwetka wyszczuplanie modelowanie easytone

Bądź zgrabna. III tydzień trenningu

Oto kolejny, profesjonalny zestaw ćwiczeń przewidziany na 3 tydzień akcji której celem jest wypracowanie idealnej sylwetki.  (Poprzednie: tydzień I, tydzień II). Podobnie jak poprzednio będzie Wam potrzebna jedynie motywacja, ciężarki lub butelki z wodą oraz woda mineralna do picia podczas treningu.

1. Rozpiętki w leżeniu na plecach (x15)
(Połóż się na plecach. Ręce unieś wysoko przed siebie. Powoli opuszczaj ręce do boków, utrzymując cały czas ten sam kąt ugięcia w łokciach. Wykonuj wydech kiedy unosisz ciężarki.

Bądź zgrabna. III tydzień trenningu

Bądź zgrabna. III tydzień trenningu

2. Przysiad sumo (nogi szeroko, stopy skierowane na zewnątrz) (x15)
(Stań z nogami szeroko rozstawionymi. Palce skieruj na zewnątrz. Pilnuj aby kolana rozchodziły się również na zewnątrz nie do przodu.)

Bądź zgrabna. III tydzień trenninguBądź zgrabna. III tydzień trenningu

3. W pozycji leżącej opuszczanie na przemienne nóg (ręce wzdłuż ciała)
(Połóż się na plecach z rękami wzdłuż ciała. Opuszczaj raz prawą, raz lewą nogę pamiętając, aby mocno spinać mięśnie brzucha i nie pozwolić, aby lędźwie oderwały się od ziemi.)

Bądź zgrabna. III tydzień trenninguBądź zgrabna. III tydzień trenninguBądź zgrabna. III tydzień trenninguBądź zgrabna. III tydzień trenningu

4. Trucht w miejscu (1minuta)

Bądź zgrabna. III tydzień trenninguBądź zgrabna. III tydzień trenninguBądź zgrabna. III tydzień trenningu

5. Uginanie naprzemienne przedramion (biceps) (15x p, 15x l)
(Stań z nogami lekko ugiętymi w kolanach. Unieś ciężarki poprzez ugięcie ręki w łokciu i powoli je opuść, aż do całkowitego wyprostowania łokci.)

Bądź zgrabna. III tydzień trenninguBądź zgrabna. III tydzień trenninguBądź zgrabna. III tydzień trenningu

6. Wspięcia na palce (łydka) (x15)
(Stań z nogami stojącymi blisko siebie. Mocno wspinaj się na palce. Postaraj się nie stawiać pięt na podłodze podczas całej serii wykonywanego ćwiczenia.)

Bądź zgrabna. III tydzień trenninguBądź zgrabna. III tydzień trenningu

7. Spięcia brzucha z nogami uniesionymi do góry
(Połóż się na plecach i podnieś nogi pionowo do góry. Ręce spleć za głową. Staraj się trzymać nogi wyprostowane lub lekko ugięte w kolanach. Spinając mięśnie brzucha podnoś łopatki i staraj się wychodzić mocno do góry.)

Bądź zgrabna. III tydzień trenninguBądź zgrabna. III tydzień trenninguBądź zgrabna. III tydzień trenningu

8. Trucht w miejscu (1minuta)

Bądź zgrabna. III tydzień trenninguBądź zgrabna. III tydzień trenninguBądź zgrabna. III tydzień trenningu

9. Unoszenie ramion bokiem (x15)
( Stań wyprostowany z nogami lekko ugiętymi w kolanach. Unoś ciężarki bokiem do wysokości barków. Wykonuj ruch z rękami lekko ugiętymi w łokciach.)

Bądź zgrabna. III tydzień trenninguBądź zgrabna. III tydzień trenningu

10.Odwodzenie nóg do boku (15x p, 15x l)
(Podczas wykonywania tego ćwiczenia ugnij delikatnie w kolanie tą nogę na której stoisz. Pamiętaj aby mocno spinać mięśnie brzucha i unikać zbytniego wyginania odcinka lędźwiowego.)

Bądź zgrabna. III tydzień trenninguBądź zgrabna. III tydzień trenninguBądź zgrabna. III tydzień trenningu

11.Spięcia brzucha (pulsowanie przez 15 sek)
(Wykonując to ćwiczenie unieś łopatki i nie opuszczaj ich przez 15 sekund mocno spinając mięśnie brzucha. Pamiętaj o odstępie pomiędzy brodą i mostkiem.)

Bądź zgrabna. III tydzień trenninguBądź zgrabna. III tydzień trenningu

12. Trucht w miejscu (1minuta)

Bądź zgrabna. III tydzień trenninguBądź zgrabna. III tydzień trenninguBądź zgrabna. III tydzień trenningu

Autor: Wei

Dodaj zdjęcia do komentarza (maksymalnie 5 zdjęć).

Dozwolone formaty plików to: jpg, png, gif do 20MB.

Wybierz zdjęcia